Tuesday, April 12, 2011

11 April 2011..... Tuesday day....

huhuhuhu....hari ni hari yg meletihkan biasa la tuesday day...heheheh...tp Alhamdulilah keletihan kerana mencari rezeki yang halal..bersyukur kepada Allah kerana rezeki yang diberikan olehnya. Alhamdulilah. balik keje solat n trus makan lapo giler...huhuhuhu....mandi wahhhhh....segarnyeeee.....terasa sakit2 seluruh badan. Tiba-tiba terbayang kem kursus Bina Insan Guru yang bakal aku hadapi bln 5 nanti mcmn la agaknya...kem tersebut yang akan diketuai oleh tn hj sasman timbalan pengarah maktab temenggong ibrahim johor bharu...huhuhuhu...takutnyeee.....terbayang jadual yang padat dan ade aktiviti dalam air.....terbayang mukenye yang tegas dan bersahaja...huhuhu...laratkah aku....alangkan kem kursus puteri islam aku dah kejang kaki 3 hari berturut2...huahuahuahua.....x sanggup rasenye....ape2 pun aku perlu tempuhi untuk menjadi seorang guru yang berwibawa.....ceeeeeewaaaaahhhhh...hehehehe. aku harap impian aku tercapai Insyallah. Amin Ya Rabal Alamin..... :-)

No comments:

Post a Comment