Wednesday, April 13, 2011

Selamat Pagi Malaysia...... :-)

hari ni aku cuti...huhuhuhuh seronok bangat seh....heheheh....semalam x sempat nak mencoretkan sesuatu kerana kebzian melanda diri blk keje ptg, malam ajar tusyen lak...huhuhuh nak cr duit btol aku ni....tp dalam kebizian aku ni, aku dilanda emosi yang agak terganggu kerana mendapat satu berita yg agak sedih jugk wat diri aku...1 lg dugaan yang terpaksa aku tenpuhi...insyallah setiap dugaan itu yg dtg dari Allah akan diganti denga Rahmat-Nya yg kita sebagai hamba-Nya ini tida ketahui. Ape-ape pun aku berserah kepda Allah SWT.... 

Pg ni mcm biasa bngun solat subuh, kemas umah n mencoretkan sesuatu di blog aku ni,benda p1 bile aku bkk my notebook aku akk log in facebook mane la tau kalo ade komen2 terbaru.... semlm pg gar-gara aku nak amik url dr gmbar aku, aku terupload gmbr aku di fb, bukan gambar terlampau pun cume gambar uku pakai blouse paras peha, seluar n tudung yg x wape labuh la....oleh itu timbul la komen2 yg agak x sedap didengar.....ade yg komen " ai ustazah dah ilang ke alimnye" SubahanaAllah... aku manusia biasa jgk salah ke aku nak kelihatan cantik sesekali.... islam pun x melarang kita bergaya cume kene pada tempatnye.... pakain aku masih menutup aurat.... hellllllloooooo org yg bercakap 2 cermin skt diri 2.lihat pakaian anda adakah menepati ciri2 keislaman.... isy aku ni emo lak....

ade jgk komen yg mengatakan aku sexy???? " sexy"  tang mane lak yek mcm aku ni pakai bikini lak...huhuhu, ade jgk yg mengatakn aku kurus...huhuhu itu perli atau puji... lastly aku delete jer gambo 2 bg x menimbulkan spekulasi....

pg ni mcm nak g jalan2 la shopping di giant.... x pun kat kmall nak mencari seluar yg dah lame x berganti...hehehehe k la nanti ade ms aku coretkan lg cerita aku yekkkk..... asalamualaikum.

No comments:

Post a Comment